۱۳۸۸/۰۴/۰۹

ما از رهبر خبر نداشتیم شاید حداکثر مردم ما از شخصیت و برنامه و افکار آقای خامنه ای خبر نداشتندخیلی ها فکر میکردند فکر میکردند رهبر کاره ای نیست و کشور را جریانات و گروه های .. در دست گرفته و او ناچار و هیچ کاره است و گرفتار مصلحت نظام ..فکر میکردند "دربار " نمیگذارد که.. که ..رهبر از مشکلات و مسائل جاری کشور مطلع بشود ..
و متاسفم .. متاسفم که اینطور نبود .. که "رهبر آزاده" گرفتارو اسیر اطرافیان نبود بلکه اسیر قدرت شده بود .. آری رهبر آزاده اسیر قدرت شده بود و سرکوب مردم را رهبری میکرد و گرداننده ی این خفقان بود و فهمیدیم که وقتی خود احمدی نزاد هم از زیر مسئولیت شانه خالی میکرد اشاره به رهبر آزاده داشت و وقتی خاتمی ساکت میماند .. کاری از دست او در برابررهبر بر نمیآمد و به نوعی اشاره به رهبر داشت و جریانات" فرا دولتی" را رهبری هدایت میکرد و کاری از دست کسی ساخته نبود و آقا زاده به ایشان خط میداده اند.. کاش رهبر با مردم بود ... کاش رهبر با مردم بود..
آیا هیچ کس را یارای رویارویی با رهبر نیست ..؟ آیا ما باید منتظر دست طبیعت باشیم ..؟
او همانند" بن لادن " و "حزب الله "از حسن صباح درس گرفته وافرادی را خودشیفته و متعصب پرورش داده که اورا نماینده خدا در زمین میدانند و هر کاری برای او و برای رفتن به بهشت <..که خود جای بسیار بحث دارد..> میکنند .. و کردند.. البته همیشه افرادی هستند که بخاطر پول هر کاری بکنند ..
اگر به ماجرای حسن صباح <الان میگن چرا گفتی ماجرا..> نگاهی بیاندازیم میبینیم او هم بخاطر قدرت <حالا بخاطر هر چی .. هدفش>هر کاری کرد و ایدئو لوزی اون هم وسیله بودن دین و پوچی اون بوده دین وسیله ای برای به قدرت و به پول رسیدن بوده همیشه و همیشه .. به نظر شما اگه او مسلمان بود همچین کاری با مردم میکرد اگر بهشت و جهنمی بود اگرقیامتی بود او این کارها را میکرد کدام .. همچین فکری میکند میگویید آدم های متعصب بخاطر همین بهشت و جهنم که نه بخاطر دین باز هم که نه بلکه بخاطر خود تعصب هر کاری میکنند .. بله هر کاری میکنند .. که نتیجه میدهد که خامنه ای هم مثت احمدی یک متعصب است .. و آدم متعصب بی اطلاع است ..
دنیا همش دروغه ....ساده ها هم رفوزه .......بیا و فکری بکن ......یه فکر بکری بکن ......واسه پول و بیکاری ....چقدر بده نداری....

هیچ نظری موجود نیست: