۱۳۸۸/۰۴/۱۰

خرافات دینی...

کاش کشور های غربی سرنوشت مردم ایران را به منافع خود نفروشند .. کاش سیاستمداران ما مردم را به منافع شخصی شان نفروشند.. گفت : وضع سلامتی ام خوب نیست .. یعنی میداند که مرگ انتظارش را میکشد ولی نمی فهمم چرا این کارها را میکند .. مردم ما و حتی خود او برای همین مشکلات در رزیم گذشته مبارزه میکردند و او همان سرکوب ها را اعمال میکند .. هر چند این حکومت با زور شروع به کار کرد و در اولین حرکت هایش شروع به کشتار کرد کاری که اسلام اجازه میداد و دستور میداد:هر غیر مسلمانی را که دیدید هر کجا باشد بکشید .. خود اسلام هم با غارت و کشتار پا گرفت..
در زمان های گذشته که حکومت و قانون نمی توانست بر مردم ناظر باشددین قانونی بود که وجدان اجرایش میکرد ولی حالا در کشور های پیشرفته که برای هر کسی ارزش قائل هستند و حتی حرف از حمایت از حیوانات زده میشود و قوانین حقوق بشری فرا دینی حکم فرماست {یعنی انسانی تر و وجدانی تر از دینهاییست که برای آن زمان هم غیر انسانی به نظر میرسد} دیگر نیازی به دین نیست ..... میگویید فلان جنایت ها اتفاق میافتد .. این کار ها.. را میکنند آن کارها.. را میکنند این چه حرفیست که میزنی .. و باز هم به قضاوت وجدان نیاز هست .. جواب:: وجدان همیشه و همه جا با انسانهای بی خدا هم همراه است و آن کسی که تحت تاثیر آن قرار میگیرد در همه ی اقشار و با همه نوع ایدئولوزی ای وجود دارد.. از طرفی اگر قانون در خلوت نتواند مانع کسی بشود دین هم مانع آن شخص نمیشود ..
بهشت کجاست ..؟ نه بهتر است بگویم بهشت چیست ..؟ بهشت مجموعه ای از آرزو های عرب های بیابان گرد 1400 سال پیش است میگویید نه ..؟ بروید در قران ببینید در مورد بهشت چه میگوید :جوی شیر و عسل و شراب ، نهر های آب ، زنان همیشه باکره ، پسربچه که جام شراب به شما میدهند و شاید چیز دیگر هم میدهند، خانه هایی از یک خشت طلا و یک خشت نقره ، چیز دیگری یادم نمی آید . دقت کنید فقط برای مرد هاست در بهشت جایی برای زنها نیست از طرفی همه ی اینها خواسته های جسمانی ست ، تازه طلا و نقره هم آنجا ارزش دارد.... آیا منطقی ست..؟
فکر میکنی چند درصد از مردم مسلمان ما میدانند که در بهشت این موارد منتظر آنهاست مردم ما بر اساس دیانت زرتشتی بر آرامش روح بعد از مرگ اعتقاد دارند ولی به این بهشت جسمانی به راستی مسخره اعتقادی ندارند ولی این مسائل برای ان انسان های بی سواد و بی اطلاع جذاب بوده تازه افراد با سواد و آگاه به این دین ملحق نشدند و اکثر انها هم بعد از پایان جنگ ها و غارت ها و پایان غنایم به منطقه ی خود و به دین خود برگشتند که برای همین فرمان مرتد صادر شد که هر کس که به این دین پیوست اگر به دین قبلی خود برگردد مجازاتش اعدام است برای اینکه حکومت و اتحاد اعراب و همچنین مالیات و شاید غارت دیگر سرزمین ها پایان نیابد که قبیله ها به این دلیل به محمد پیوستند که به همراه آنها کاروان ها و شهرهای بزرگتری را میتوانستند غارت کنند..
باور نداری ..؟ هیچ کتابی در جمهوری اسلامی در مورد زندگی محمد و پا گرفتن و قدرتمند شدن این دین وجود ندارد تو حتی نمی دانی امامانت چطور زندگی کردند و چه کردند مطمئن باش که با اون دزدی هایی که محمد کرده بود همهشون ثروتمند و بی نیاز بودند.. امام حسین هم که برای تو بزرگش کرده اند تو نمی دانی برای چه به کربلا رفت <برای شهادت و آزادی روح انسان ها درس آزادگی و..> وای خدا.. تو واقعا باور میکنی ..؟ گیرم اینطور باشه اون الانه تو بهشته .. حوری همیشه باکره و خلاصه پسر خیلی داره حال میکنه تو چرا واسش میزنی تو سر و تو سینه .. اون داره حال میکنه .. آها .. یادم رفته بود واسه ثوابش داری عذاداری میکنی ..عجب..مگه تو چقدر گناه میکنی ..؟
رهبر حق داره که میگه عاشورا فلان است ..نمیدانم بهمان است .. آها .. اسلام را عاشورا زنده نگاه داشته است و شاید بهتر بود میگفت : این نظام را عاشورا سر پا نگه داشته است . راست میگه دیگه .. تا وقتی ایشون میبینن که عاشورا شلوغ است میفهمن که <ببخشید> هنوز این ملت خر هستن و هنوز میتواند ازشان سواری بگیرد .. میفهمد که هنوز مردم گرفتار رسوم و خرافات احمقانه ی دین اسلام هستند و هنوز آگاهی ندارند هنوز بی اطلاعند .. هر چند محرم بزرگترین عید ایران است و مردم را با شادی دور هم جمع میکند که در هیچ مراسمی آن شادی را نداریم.........
کاش هنوز دینمان زرتشتی بود ........ آخوند های زرتشتی به این بدی نمیشدند

هیچ نظری موجود نیست: