۱۳۸۸/۰۴/۱۴

خرافات و سحر و جادو ..

کلمات و کلن .. زبان عربی نزد عامه ی مردم مقدس شده ... دعا ها و سحر و جادو .. مسلمن (یک طورایی عشقم کشیده که ا ً را " ن" بنویسم ) باید به زبانی نا مفهوم باشد تا برای عامه جلب توجه کند و به باورشان بنشیند که از بدبختی ما و حمله ی اسلام به کشور و دین و زندگی ما این زبان در کشور ما عربی افتاد .. که اصولن دین اسلام طرح و ایده ای برای فریب مردم بی اطلاع و ساده است .. که در هیچ دینی تا این اندازه خرافات نیست یعنی در همه ی کشور ها با خرافات مبارزه میکنند ولی بر خلاف آنها در کشور اسلام زده ی ما خرافات میسازند و پرورش میدهند تا مردم را در گمراهی نگه داشته و بتوانند با نام خدا و اصول و آیین خدایی مردم را بچاپند و حکومت کنند ... که تنها راه مبارزه با این حکومت مردم فریب و خرافه ساز .. آگاه کردن مردم است چیزی که این دولت با تمام توان برعلیه آن تلاش میکند .. بر علیه آگاهی مردم تلاش میکند .. که اگر مردم ما بفهمند چه بر سر آنها آ مده لحظه ای این حکومت را تحمل نمی کنند .. داشتم از خرافات میگفتم .. از دعا هایی که باید به زبان عربی خوانده بشوند و نیازی به فهمیدن معنای آن ن دارند چرا که مردم نباید بفهمند امام علی آنها چه موجودی بوده و چه مسائلی را در دعای کمیل خود مطرح کرده وگرنه اعتقادشان را از دست میدهند .. من .. من واقعن میمانم وقتی می بینم مردم ما کتاب مفاتیح جنان میخوانند ..می مانم وقتی می بینم هنوز دارد چاپ میشود ... یک مشت .. که نه یک خروار نوشته های عربی که همه ی مشکلاتت را حل میکند .. کافیست که آن طور که گفته فلان سوره یا نوشته ی عربی را به تعداد لازم مصرف کنی .. نمی دانم .. چند بار بخوانی .. یا به نحوی که گفته مصرف کنی .. مثلن بنویسی و در آب بکنی و به خورد فلان کس بدهی .. یا در بالش او بگذاری .. و و و نسخه های جور واجور دیگر ..
مردم بی اطلاع و کم دان ما که گرفتار تبلیغات وسیع و گسترده ی خرافات اسلامی هستند و فکر میکنند هیچ مسئله ی درستی غیر همین که این ها میگویند نیست ... فکر می کنند در دنیا هیچ دین دیگری نیست اصلن نمی دانند دنیا چیست و چقدر آدم در دنیا زندگی میکننند فکر میکنند دین اسلام بخاطر اینکه آخرین دین است کامل ترین آنها هم هست همان طور که آخوند ها میگویند و آخوند ها توی سر میزنند که آیین بهایی دینی جدید نیست دینی پیشرفته تر و برای آسودگی مردم از دست قوانین دینی نیست همان طور که آخوند های مسیحی دین اسلام را قبول ندارند البته آنها از بیرون به این دین پر از قتل و تجاوز نگاه میکنند و میدانند که این دین چطور به وجود آمد .... و چطور بی رحمانه و وحشیانه مخالفان خود را میکشد که همین حوادث اخیر چهره ی واقعی جبر اسلامی را دیدیم و دیدیم که آخوند ها تحت هیچ شرایطی حاضر نیستند پول و مقام خود را از دست بدهند .. هر چند مجبور بشوند آدم های بیشماری را وحشیانه بزنند و بکشند ..
داشتم از سحر و جادو میگفتم که این آخوند ها برای کش رفتن پول از این مردم بیچاره و دردمند ساختند و برای هر مشکلی دست اویزی ساختند و مردم را به خرافات و خریت سوق دادند و فکر نکردن و همه مسائل را به ماورای طبیعه نسبت دادن که کلید آن هم در دست خودشان بود و با پول هر مشکلی را از طلاق و ازداج گرفته .. تا همه و همه ی موارد .. حتی بیمارکردن و یا مداوا کردن را حل میکردند .. آری با پول باپول .. که جدیدن که مردم کمی واقع بین تر شده اند با شعار " باید اعتقاد داشت " کارشان را پیش میبرند .. و این را خوب فهمیده اند که با اعتقاد هر سیاهی را میتوان سپید دید .. که به هر چیزی که اعتقاد داشته باشی برایت پیش می آید .. باید اعتقاد داشت تا اثر کند چرا که احساس اطمینان به آن سحر که برای مسئله خاصی به کار رفته باعث اعتماد به نفس و دلگرمی حل شدن مسئله از طریق ماورای طبیعت باعث پشتکار برای رسیدن به هدف میشود که البته افکار ما در زندگی ما تاثیر بسزایی می گذارند ...
و نباید فراموش کرد که ما در دنیایی عجیب و نا شناخته زندگی میکنیم که هر چیزی در آن امکان پذیر است بجز خرافات دینی...

هیچ نظری موجود نیست: