۱۳۸۸/۰۴/۲۰

درود بر مردم مبارز راه آزا دی

هنوز علت مرگ مایکل جکسون مشخص نشده .. ؟؟؟ از این ها {حکومت اسلامی دیکتاتوری } هر کاری بر می آید شاید کار خود اینها باشد که برای اینکه نگاه رسانه های جهان را از ایران و شاهکار و دلاوری های مردم ایران برگردانند فکر کرده اند که چیکار کنند و چیکار نکنند .. که به فکرشان رسیده که بهترین کار که کل جهان را مبهوت میکند بطوری که ماجرای ایران را هم در حاشیه می راند... کشتن {مرگ } مایکل است ..تنها مرگ این چهره ی جهانی با محبوبیت جهانی قادر به این کار است .. که همین طور هم بود ... وای خدا من .. چه گفتم ....؟؟؟؟؟ از این ها هر کاری بر میاید .. و تا حالا هم هر کاری .. "هر کاری" کرده اند .. این حکومت برای بدست آوردن آرای جهانی حاضرند هر امتیازی را به کشور های موثر بدهند .. که تا به حال هم با همین حربه مانده اند و کشور ها هم به منافع مردمشان بیشتر از سرنوشت مردم ایران اهمیت مید هند .. اینها ترسیده اند ... ترسیده اند .. و کشور های دیگر را دلیل این دلاوری های مردم میدانند چون خود اینها هم با کمک امریکا و انگلیس به قدرت رسیده اند و می ترسند بوسیله ی همون ها هم از آنها گرفته شود مسلما اگر آنها پشت مردم ما را بگیرند این حکومت سریع تر از بین میرود .. همه ی اینها که رای داده اند که به تظاهرات نمی آیند .. بلکه بیشتر اینها که به تظاهرات می آیند و اینطور جان فشانی میکنند از مردمی هستند که مخالف این حکومت دیکتاتوری هستند که از این موقعیت استفاده کرده اند و به همراه مردم مخالفی که تا به حال به اصلاحات فکر میکرده اند و حال دیده اند که فایده ندارد و این حکومت بسیار گستاخ تر آن است که به رای و نظر مردم گردن نهد.. برای تغییر همه ی قوانین تبعیض آمیز و ضد بشری به میدان آمدند و به هر بهانه ی دیگری هم که شده باز به میدان می آیند ... و تا به خواسته های منطقی و دمکراتیک خود نرسند دست بردار نیستند .. این حکومت هزار نفر از مردم مبارز در میدان ها و خیابان ها را دستگیر کردند به خیال اینکه کس دیگر ی نیست که به مبارزه ادامه بدهد .. ولی غافل از اینکه خانواده و کل اقوام تک تک همین ها که به زندان انداخته و کتک زده برای خون خواهی می آیند .. و مردم .. تک.. تک.. مردم .. با هر بار آمدن در خیابان ها جرات و جسارت شان برای بار دیگر.. بیشتر و بیشتر میشود .. درود بر مردم شرافت مند و غیرتمند ایران که زیر بار ظلم و زور نمی رود و به مبارزه اش بیشتر و بهتر ادامه میدهد ..

۲ نظر:

مهرابی گفت...

شما که اصلا نمی دونید هیچ وقت نظر ندید هر موقع دیدید که میفهمید بیایید و بگید که شریعتی کی بود . خراب نکنید خودتونو خواهشا"

pariya گفت...

khob akhe nevisandeye khub in jomleye avali chi bud ke neveshti?!khob mane khanande vaghti uno khundam ye jurayi behem bar khord....avalan ke in hokumat age mikhast nazara ro monharef kone kheili karaye dige mitunest bokone....sanian age in rejim ghodrate koshtane yek shakhse be in mohemi ro dasht unam be in tamizi ke kasi nafahme motmaen bash be in ruz nemioftad....shoure in nezam dar hamin hadde ke biad smsa ro ghat kone bad tu tv bege shahrvanda PAYAMAK zadano az mardom khastan ke khoshunato tamum konan!!!!