۱۳۸۸/۰۴/۲۰

این اسلام حقیقی نیست که اینها دارند ..

در پیام ها .. البته در همه جا می شنویم که این اسلام حقیقی نیست .. اینها اسلام را خراب کرده اند .. در حالی که همین سران حکومت از اسلام ناب محمدی دم میزنند .. افتخارشان به اسلام است .. ادعایشان به اسلام است .. همه چیز را به اسلام ربط میدهند .. برای منطقی و مجاز جلوه دادن کارشان به اسلام ارجاء میدهند .. خود اینها که میگویند " این اسلام حقیقی نیست " نمی دانند که اسلام چیست .. اسلام را نمی شناسند .. اصلا جز شنیده ها از اسلام نمی دانند .. جز همین تلقینات حکومت که صبح تا شام از اسلام میگویند و تفسیر های جور وا جور میکنند چیزی از محمد نمیدانند .. نمیدانند که محمد چه کرده .. نمیدانند که محمد چه کار ها که نکرده ...... نمیدانند که خود محمد به گفته های خود ایمان و اعتقاد نداشته و هر کاری که دلش خواسته با مردم و دشمنانش کرده .. نمی دانند که امام علی شان چطور بی رحمانه سر مخالفان و اسرای بیچاره را میبریده .. نمیدانند که آن علی خوب و نازنین و جوانمرد و سرشار از اخلاقیات عالی و پر از انسانیت را ما ایرانی ها به جای رستم آفریدیم و آن علی عرب اینگونه نبوده است .. یادم میاید که خیلی وقت پیش که به کتاب ها و اطلاعات دسترسی نداشتم .. قرآن را کامل به صورت فارسی خواندم که همان اعتقادم را به قران از دست دادم و یکی از استدلال هایم این بود که اگر قران و محمد واقعا از طرف خدا بوده چرا برده داری را منسوخ نکرد ه ..؟؟ و من نمی توانم این خدا را قبول کنم و اصلا نمی خواهم و این دین از طرف خدا نیست این یک فریب است برای قدرت و ثروت گفته های زرتشتی آنقدر بشر دوستانه است که من باور میکنم که گفته های خداست ولی گفته های قرآن را نه ...
من پیامبری کورش و داریوش و انوشیروان و خشایار شاه را قبول دارم ولی محمد را نه ..

۲ نظر:

سورنا گفت...

درود بیکران بر شما

من هم بزودی به بلاگر می پیوندم و امیدوارم همکاری های گسنرده ای را با هم داشته باشیمwww.ariaman.blogfa.com

سورنا گفت...

سپاس از مطالبتان